lördag 28 maj 2011

Min bästa vän i köket... Kitchenaid!!

Tavlan från Flowerbeach, kaffe burk från Bruka, koppar från Village,
fatet på fot har jag fyndat på loppis...

Mitt alldeles egna recept på Chokladbollar som jag lät
Flowerbeach trycka på canvas tavla.


Välkommen härliga lördag!
Idag har vi en helt vanlig lördag här hemma, vi började med en god frukost med nybakade frallor från Kustbageriet .
Där finner man surdegsbakat bröd av världsklass!
Efter frukost gick jag och Saga ner till torget och köpte blommor inför stundande morsdag, det blev en vacker rosa Hotensia som jag ska ge min fina mamma imorgon..
Har precis bakat mina Chokladbollar som jag lät Flowerbeach trycka upp på canvas tavlor, dessa bollar är väldigt goda enligt många och recept tavlan kommer att finnas i min lilla butik om några veckor tillsammans med andra fina tavlor från Flowerbeach.
Nu blir det tre fika hemma hos Werners sen bär det iväg på ridlektion med Saga.

Ha en härlig dag!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Tack för den fina Hotensian den är ett praktexemplar som vanligt när du köper något. Tack även för en fantastisk morsdag här i Gnosjö. Det är så härligt när vi kommer tillsammans allihop.

    Ha nu en bra dag!
    Mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)