söndag 15 maj 2011

Hej!

Är tillbaka efter en intensiv vecka med flera sjukhusbesök med lilla Agnes.
Feber på över 41 grader och krupphosta, det var inte mycket med min lilla tös!
När barnen inte mår bra så släpper man allt annat, dom är det viktigaste i mitt liv!

Nu är alla på benen igen och mår bra så nu ser vi fram emot en rolig vecka med kalas, modervisning och bloggande! Hoppas ni hänger med!

Ovan ser ni några bilder från vårt sovrum som vi äntligen har fått börja flytta in i..
I veckan ska jag måla en av våra gamla spegeldörrar
som jag tänker använda som sänggavel.

Vår nya klädkammare är färdig, vilken känsla att få gå in i ett helt rum
fylld med bra förvaring för våra kläder! Känner mig som en prinsessa :o))

Agnes lilla lilla rum har samma tapet som i klädkammaren. Där får vi plats med hennes säng och en liten soffa hon kan sitta på, hyllor med hennes Maileg leksaker och en spegel som jag satt i hennes höjd så hon kan stå där och se hur söt hon är :o)

Ha en fin kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)