måndag 16 maj 2011

Godmorgon !!

Barnrum är väl det finaste som finns när man talar om inredning...
Jag har fått gå loss i tre små sovrum till mina tre små troll.. någon med massor av egna idéer vilket är roligt och igenkännande från när jag var liten och började pynta och fixa i mitt egna lilla rum hemma i Småland..

Agnes rum går i milda pastellfärger, sötaste leksaker från danska Maileg
och små accessoarer som halsband  och väskor ..

Olles rum går i blåaste blått..
Han fick vara med och välja tapet till sitt rum och han önskade sig en världskarta! Det blev helt fantastiskt och väldigt spännande att få se hur världen ser ut! Han har redan hittat lite udda städer... som att en stad heter Madras... konstigt namn på en stad tyckte han.. finns det "kudde" och "täcke" i det landet oxå mamma??
Han blir nog en fena på geografi i alla fall...

Sagas rum går i blommigaste turkost blandat med massor av färg.
Hon älskar färg och har fått gå loss i sitt egna rum..

Kommer visa mer detaljer snart igen..

Ha en finfin dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)