torsdag 10 november 2011

Välkomna på husvisning.

Hej!

Nu är ni välkomna på rundvisning på ett husprojekt jag jobbat med i många månader.
Etikhus har byggt ett parhus i New England stil, där jag gjort alla val till ena delen av huset.
Jag är stolt och jätte glad över mitt projekt och hoppas nu att någon liten familj vill köpa detta underbara hus som jag blivit lite kär i...

Välkommen in...

Hallen har en platsbyggd förvaring med garderob,
förvaringslådor och en liten sittbänk .

Kök, matplats och vardagsrum i en öppen planlösning. Köket kommer från
Himlekök och är platsbygt liksom bokhyllan där man får plats med TV, foton , böcker mm..

Golven är mörkt bruna plankor av ek, mkt snygga tillsammans med den vitmålade
panelen på väggarn. Möblerna kommer från Artwood.






Huset har tre plan plus källare. Allra överst blev det ett stort sovrum,  kontorshöna, walk in closet och ett stort härligt badrum. Från balkongen ser man Varbergs vackra fästning.
Kommer visa lite lite mer bilder från badrummen och dyl i ett annat inlägg.

Kraaam Mia

5 kommentarer:

  1. Helt underbart hus, Mia! Vad duktig du är! Gillar allt! Det kommer nog inte vara några problem att sälja detta.
    Ha det gott!
    Kramar Josefine

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Både huset och din inredning.
    Jag har skrivit om det på min blogg. Om du vill kika så finns inlägget här http://www.inredarekarin.se/2011/11/smakfull-nyproduktion/

    M v h
    Karin

    SvaraRadera
  3. Tack Karin! Kul att du gillar huset! Du får gärna kika in på en visning om du vill, jag visar gärna dig runt i huset :O)

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Ääälskar huset och du har verkligen fångat stilen. Jätteläckert. Jag tokgillar sideboardet i vardagsrummet, vart får man tag i det?

    Hälsningar
    Sophie

    SvaraRadera
  5. Vilken tortyr att se dessa fina bilder nu när huset är sålt! Hoppas de som köpte förvaltar det väl!! Tur att du finns som kan hjälpa att fixa stilen hos oss =)
    Hälsningar Viktoria som var i din lilla butik i helgen

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)