måndag 17 juni 2013

Tack!


Hej!

Ville bara kika in och tacka alla härliga kunder som besökt mig både i webbutiken och i gårdsbutiken denna helgen!  Jag packar nu för fullt och hoppas verkligen att allt ska gå iväg i denna veckan då det varit enormt många beställningar som kommit in,  jag packar i turordning.  Hoppas ni har förståelse för detta.

På söndag håller jag öppet i gårdsbutiken igen mellan 11-14.
Olle min son ska spela fotbollsmatch vid tretiden och den får man inte missa, därför denna ändring av öppettid.
Det finns fortfarande många fina ting till härligt pris att fynda, så ta gärna en tur nu på söndag förbi min lilla butik om du befinner dig i krokarna:O)

Önskar er en trevlig midsommar!
Kramar
Mia



1 kommentar:

  1. Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.
    Grrrr... well I'm not writing all that over
    again. Anyhow, just wanted to say fantastic blog!

    Have a look at my site; stride rite coupon stride rite coupons stride rite toddler girl shoes

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)