torsdag 7 april 2011

Köket har kommit...


Hejsan Hoppsan!!

Äntligen har vårt efterlängtade kök levererats!! Jippi!!
Köket har vi beställt hos den lokal köksleverantören Himlekök, vill du kika in på deras hemsida för att bli inspirerad så kan du hoppa in Här. Det känns nästan overkligt att vi snart är klara, har varit massor av sena kvällar då vi suttit och ritat och spånat hur vi ska ha det... 
och så nu är vi snart där... får nypa mig i armen..igen....
Imorgon kommer Anders som ska måla köket på plats och i nästa vecka ska Lennart börja gjuta våra bänkskivor i betong. Läängtar tills jag kan få komma in och få börja inreda... Ska börja rensa i våra skåp i helgen så bara det allra bästa får följa med dit ner..
resten lämnar vi in till second hand..

Håll i hatten idag... här blåser det storm på västkusten!!
Kraaam Mia



4 kommentarer:

  1. Spännande! Ska bli kul o få se det på plats sen...

    PUss!

    SvaraRadera
  2. Så kul!! Jag var inne igår och kikade en snabbis när grabbarna jobbade på:) Såg du påsen jag lämnade?


    Krameli kräm!

    SvaraRadera
  3. Hej Mia! Vilken härlig blogg du har, jättefin. Lycka till med köksrenoveringen! Kram.

    SvaraRadera
  4. Så fint ert kök blir! Vi får vårt nya kök om 5 veckor...Betongskivor låter fint, hur är det att jobba med? Är det känsligt för fett och syror? Jag älskar ju betongens ruffa uttryck!
    Kram, Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)