måndag 11 april 2011

Hej hopp!

Idag har jag varit med Agnes på hennes inskolning, hon ska börja på ett "Ur och skur" dagis och vi älskar det redan, ligger helt fantastiskt vackert med skogen, ängar och en liten damm alldeles bredvid... Idag sa jag hej då för en liten stund och det gick hur bra som helst.

I eftermiddag har vi varit ute i trädgården och klippt äppelträdet.. lite för sent kanske men vi gör en chansning och hoppas att det börjar blomma snart.. såg knopparna börja komma fram..
Jag har ett litet nytt projekt i trädgården i år, ska göra om vårt trädgårdsland med faluröda odlingsbänkar där jag ska odla jordgubbar, rabarber och sallad mm.
Några nya bärbuskar och en skön sittplats där man kan sitta och mysa med en kopp kaffe..
***

Åhh så glad jag blir över era små meddelande ni lämnar!! Ska försöka hinna med och svara på några frågor i denna veckan.. återkommer inom kort ;o)

Nu blir det "röjning" här hemma innan det är dax för att börja laga middag.
Just nu är det inte så där jätte inspirerande med städningen här hemma..
blir nog skojigare om några veckor när man har allting klart...

Njuuut av den härliga solen!
Kraaaam Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)