måndag 18 april 2011

God middag!!

Idag har jag börjat jobba på allvar!!
Inskolningen av Agnes är klar och det var med en klump i magen som jag lämnade henne för sin första heldag på dagis, hon är ju så liten 1½ år och sist i barnaskaran...
Det kommer säkert att gå hur bra som helst, men det känns...
Agnes däremot var glad som en lärka över att få komma till sina nya kompisar och sina mysiga fröknar, hon sprang in och tjoade och hoppade...

Idag har jag börjat dra i alla trådar som har hängt lösa i så många månader, uppstarten av min webbutik går sakta men säkert framåt men tiden har inte riktigt funnits där. Så nu känns det så skönt att få sätta tänderna i mitt projekt
och få sitta och jobba ostört.. man får så mycket gjort då...

Igår pyntade jag klart inför påsken, jag brukar pynta mycket mer än jag gjort i år ,
men nu får det blir ett sånt där mellan år då allt inte är klart här hemma.....

Nu ska jag ut på lunch!
Stor kram
Mia

1 kommentar:

  1. Det kommer att säkert gå hur bra som helst för lilla Agnes :)
    Jag har inte heller pyntat så värst inför påsken, i helgen jobbabde jag för fullt. Men det får vara som det är.
    Jag tänker njuta i påsk att bara få vara ledig med familjen, och det är ju det som räknas eller hur;)

    Kramis!
    ps. Min MK beställning borde komma i veckan.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)