fredag 4 mars 2011

Tapeterna har kommit...


Hej!

Idag har jag varit och hämtat tapeterna och det kommer bli så fiiiint!!
Den blommiga ska vi ha i vårt "tornrum" som vi kallar det och där Agnes ska få sova sött.
Den randiga ska vi ha i vårt sovrum. Rummen ligger vägg i vägg så man kommer att se tapeterna ihop, lite roligt att blanda mönster i samma färgskala...
Målar´n har varit här hela da´n och spacklat och målat taken, i nästa vecka blir det väggpanelsmålning och tapetsering om jag inte minns fel...


Vår öppna spis är färdigmurad.. Blev precis som vi ville ha den, så till helgen ska vi
elda några brasor så att den kan målas vit i nästa vecka...


Kram Mia



3 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Superfina tapeter och en fantastisk fin spis. Det kommer blir hur bra som helst!
    Ha en fin helg!
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Tapeterna var jättefina vart kommer den blommiga från och vad heter den?.

    Ha det gott!/Mona

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen jätteroligt att stöta på dig på ridningen! Ida tyckte det var sååå roligt att rida och vill gärna fortsätta. Jag har nu ställt henne i kö för ridlektioner till hösten. Ridning är kanske inte min grej men när man ser hennes ögon lysa av lycka har jag svårt att säga nej. Då stöter vi säkert på varandra fler gånger på lördagarna.
    Vår trappa kommer bli vitmålad. Det var först meningen att den skulle kläs in med parketten men jag ändrade mig ;) Tror det blir jättebra!

    Ha en fortsatt mysig söndag!

    Kramar Josefine

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)