fredag 11 mars 2011

Fönster..

Hej!
Igår kom Ulf hem med vårt fönster som vi ska ha mellan köket och loungen.
 Vi klämde snabbt upp det. Vi var så nyfikna på hur det skulle se ut, jag
blev så glad för det var precis som jag tänkt mig..  tänk er att ställa massor av
fina ljusstakar eller kryddor på "fönsterbrädan"..  Ibland får jag nypa mig i armen
för att känna att jag inte drömmer, jag är så lycklig för mitt nya kök som börjar ta
form.. som jag längtat efter detta och snart är det klart... hurra!!

Nu packas det och fixas inför stundande skidsemester... ska bli lite skönt att få 
lämna byggdammet för ett tag och bara vara med familjen...
Spännande att komma hem igen och se hur allt förändrats på några dagar,
för hemma kommer det jobbas på för fullt. Vi har även en som kommer bo
här under tiden vi är borta, som ska ta hand om vår lilla katt som inte vill vara själv..

Sköt om er!
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Så ljuvligt fönster, helt underbart! vad fint köket formar sig, kul att följa!

    Ha en härlig helg, hoppas solen tittar fram!
    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  2. Fina fönster gör hela huset! Vi har också ett sekelskifteshus som vi just nu bygger ut. Vi har valt liknande fönster och vi älskar dem!
    Det blir spännande att få lov att följa ert köksprojekt:)
    Kram, Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)