torsdag 24 mars 2011

Shopping tur..


Hejsan!

Har haft en liten mysig shoppingrunda under förmiddagen idag...
Åkte ner till vår Saluhall här i Varberg för att köpa Maison Belle produkter från
mysiga butiken Paus.. Inhandlade även några Mårbacka pelagoner till köket från
Blomlådan och sist men inte minst en lunchkasse innehållande Cesarsallad från
bästa matstället i stan - Tovedals!
Har även hämtat hem tapetprover och mattprover som vi ska sitta och kika i ikväll..
Det är Olles rum som vi ännu ej bestämt tapter till.. han vill ha en världskarta som kompisen
Max har, så vi kanske får norpa deras idé...

Igår var jag inne och jobbade på Wonder och innan jag gick hem för dagen hann jag ta några
kort på dessa Svea tofflor som jag tycker är underbart söta..
Tea burkar från Kusmi är både vackra och smarkar väldigt gott..

Nu ska här jobbas några timmar till innan jag hämtar barnen..

Må så gott!!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)