måndag 24 januari 2011

Väggarna rivs...



Hej!

Efter en härlig helg i Stockholm är jag nu hemma igen. Formex var helt fantastiskt roligt att få springa runt och kolla in alla vårens trender! Jag har fått möjligheten att få handla av väldigt många roliga leverantörer, så nu ska jag sätta mig ner och lägga beställningar för fullt och planera öppningsdatum för webbutiken först och främst. Ni som bor i Varberg med omnejd kommer även att kunna komma hem till mig och hämta ev köp från webbutiken och få kika in i den kommande gårdsbutiken som jag kommer öppna lite senare när allt rullar på...

När jag kom hem hade Ulf gått loss med motorsågen, så nu har vi öppningen klar mellan vår hall och den blivande loungen... Herregud så mkt skräp det blir när man river och står i, det blir många vändor till tippen och många vändor med damsugaren...
Men så häftig känsla av att öppna upp och få mera ytor, har gått omkring hela förmiddagen och bara drömt mig bort  - "där ska jag ha den grejen och där ska vi göra så.....osv "



Har ni sett vilka mastadontbrädor vårt hus är byggt av.. det kallar jag för rejält bygge det..
Väggen mellan loungen och matsalen som ni ser ovan till höger ska rivas senare idag, så vi får en öppen känsla mellan dessa rum.
Fortsättning följer...

Må så gott i vinterkylan!
Största kramen till er!
Mia
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)