måndag 15 april 2013

Träning...


Det där med träning...

Mitt ständiga dåliga samvete ang träning har jag nu äntligen tagit tag i. Regelbundenhet är det jag skiktar på. Försöker träna två gånger i veckan och vara nöjd med det.
Kör s.k intervallträning tillsammans med en kompis. Vi springer 5 minuter, går fem minuter - detta gör vi i fem omgångar och det börjar kännas helt ok. Efter detta pass så kör vi styrketräning -
sit ups, armhävningar, triceps för gäddhängets skull :O)
Försöker äta gott men nyttigt, jag är ingen lchf tjej men med ett sunt tänk, så går det framåt. 0,5 kg i veckan är målet och det är på rätt väg...
Nog ska denna 41-åring snart vara i fas igen efter 3 barn och många träningsfria år. Heja heja, säger jag bara!!

Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Jag säger som Gunde "kämpa på, ingenting är omöjligt" ;-) Heja dej. Nu har vi bara målning och pytte-detaljer kvar i köket :) det blir en blandning av Mia Werner/håstensgatan, ikea och Olssons, golvet sitter som en smäck!! Ha det gott! // Viktoria

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)