onsdag 18 april 2012


Hejsan!

Oj vad tiden går fort när man har roligt...
Jag har inte haft tid att kika in på någon vecka, har jobbet på  underbara Wonder under en vecka då cheferna har varit i New York...

Jag älskar verkligen att jobba där, så härliga människor man möter varje dag och så är det ju fantastiska kläder man får lov att sälja!!
Jag kan lova er att nuuu finns det massor av vackra kläder i butiken så kika gärna in om ni har vägarna förbi Varberg....

Sen förstår ni, så håller jag på att förbereda mig för en väldigt speciell dag som börjar närma sig... Jag fyller nämligen 40 år på söndag, så här hemma piffas det och fixas det inför ett litet kalas som jag ska hålla för min käraste familj.
Planerar även ett härligt trädgårdsparty i juni för min släkt och alla fina vänner...

Det ska bli väldigt skoj att fylla år!
Må så gott!
Stor kram till alla fina!
Mia



1 kommentar:

  1. Hej...har gillat dig på Fejjan ett tag, men aldrig riktigt fattat var du håller hus, men nu ser jag ju att du är bakom polishuset...hihi...jag ska komma in ngn lördag...ser så härligt ut...du har precis sånt jag vill ha på min lilla koloni....ha det underbart.
    Mvh. Kristiina, Varberg

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)