söndag 22 april 2012



...."Va är det för en dag, va är det för en dag"...
jo det är min 40 års dag!!

Tjohooo!!
Tänk att jag hunnit bli hela 40 år! 

Jag är så tacksam för mitt fina liv som jag har och har haft under min uppväxt, tack för att ni är ni mor och far, som format mig till den jag är idag... (lite i alla fall), har nog varit ganska så bra på det själv om jag ska vara ärlig....

Mitt liv idag är för mig som en "Saga", har haft turen som träffat en fantastisk fin man  - älskar dig Ulf! Fått tre underbara barn - älskar er mina små troll...
Får arbeta med det jag älskar, har ett härligt hem, fina vänner -nya som gamla!
Jag njuter av varje dag!!!

Nu ska jag mingla vidare med ett glas Champagne i handen hela lååånga dagen! Jag återkommer med bilder från dagen senare i veckan!

Puss och kram till alla fina!
från en tacksam och lycklig
Mia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)