söndag 4 mars 2012

Vackra ting av tråd...


Hej!

Hoppas er helg varit lika härlig som min har varit. Underbart väder med solen som värmer, sitta ute på kökstrappan och dricka första koppen kaffe med familjen - det är första vårtecknet för mig..

Som ni säkert har märkt om ni kikat runt bland mina inlägg och i butiken så älskar jag vackra saker som är gjorda av "tråd". Det passar så fint till allt det vita som vi har här hemma, bryter av på ett fint och lantligt sett. Jag har plockat ut några av mina favoriter...

Nu samlar jag massor av kraft för en tuff arbetsvecka, jag har två inredningsprojekt som måste färdigställas, har verkligen dåligt samvete över att det tagit lite längre tid än jag hade tänkt att det skulle ta... men sjuka barn och familj är väl kanske inte sånt man har i beräkningen när man tar sig ann roliga och inspirerande jobb.
Sen blir det mer fotografering av alla House doctors produkter som kom i  veckan och så hoppas hoppas jag nu verkligen att det vackra porslinet från Agneta Livijn ska infinna sig i veckan.... längtar att få plocka upp dom vackra randiga kopparna i alla glada färger...

Nu är det nattinatti för lilla mig.
Stor kram
Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)