onsdag 21 mars 2012

Skatter...

Hej!
Vilken dag det varit idag! Hoppas ni oxå haft lika soligt som vi har haft det på västkusten!!

Igår när jag fotograferade kunde jag inte låta bli att låta en av alla vårens nyheter flytta in i vårt hem...
Kannan i emalj är jag väldigt förtjust i, här med några vackra körsbärskvistar.. 


Vet ni vad... jag har haft turen att få dessa alldeles fantastiska ting (enligt mig själv) av världens goaste "farbror"
 som kikar in till min gårdsbutik ibland. Han håller på att rensa sitt hem inför en stundande flytt..
Han har berättat för mig att han handlat på loppis i hela sitt vuxna liv...
Jag skulle gärna vilja kika in i hans förråd, där finns nog massor med skatter :O))

Nu ska jag krypa till kojs!
Må så gott alla fina Ni!
Kram Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)