fredag 19 november 2010

Prickigt och Randigt..

Hej Hopp!

Idag är Olle ledig från dagis, då brukar vi alltid baka
något på förmiddagen som vi mumsar på när Saga kommer
från skolan. Jag satte en pepparkaksdeg igår... i smyg..
 Jag är så sugen på att ta fram alla julsaker som ligger lådor nere i källaren...
Jag får kanske nöja mig med några röda detaljer som alltid står framme
här hemma. Den vita Shoe Polish lådan är från Bruka. Dom små
kuddarna köpte jag i en urmysig butik i Gilleleje i Danmark.
Små prickiga äggkoppar från Village.

Ser fram emot kvällens bravader... En av våra närmaste
vänner fyller 40 år så ikväll blir det baluns hemma hos honom.
Det var så länge sen man gick på fest utan barn så det
ska bli riktigt roligt! Att få klä upp sig och bara vara
Mia och Ulf ska bli underbart härligt!!

Ha en härlig dag!
Stor kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)