torsdag 25 november 2010

Skattjakt!

Hello!

Härrom dagen när jag var nere i vår snickarverkstad och
rotade runt så hittade jag en skatt... för mig i alla fall.
 Bakom ett par playwoodskivor stod dom, fyra fina, nötta
gamla dörrar som antagligen är från då huset byggdes
år 1882.... Jag blev nästan tårögd... vågar man skriva det, 
 ni tror väl inte jag är klok men jag älskar verkligen
gamla saker som har en själ i sig...
Dom är bara vackra i sig tycker jag... Ni ser även en av dom
högst upp tillsammans med vår ängel..
Dom små silvergranarna kommer från Village.

Silverlyktor från Village och Indiska, plantera enkla fina
hyacinter, snödroppar eller bara ljus. Fint att blanda
olika storlekar och varianter och gärna många..

Nu ska jag ta med mig mannen i mitt liv och åka på
en liten minitripp till Göteborg, vi ska gå ut och äta gott
med härliga vänner och kika på Robert Gustavsson.
Imorgon blir det julklappsinköp, ska gå till min favorit
affär Grandmas och insupa lite julstämning!!

Önskar er en härlig dag!!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)