tisdag 28 maj 2013

Förändring för en liten peng...


Hej alla ni där ute:O)

Jag har ändrat i vår lilla sitthörna som även hänger ihop med köket...
Ända sedan vi byggde om så har jag känt att detta rummet inte har kommit till sin rätt. Fel färgval helt enkelt, så nu har jag målat väggarna helt vita, krukor och ljusstakar  har fått en ny svart matt färg. Har flyttat runt lite möbler och införskaffat ett nytt bord. Till hösten ska jag byta mattan - en grovt flätad matta med fransar i svart.

Att förändra med färg är både enkelt och ganska ekonomiskt, man behöver inte köpa allt nytt för att få ett lyft...
Jag känner mig jätte nöjd och glad och helt enkelt lite mer "oss" här hemma nu..

Trevlig tisdag!
Kram Mia


Om ni inte redan följer mig på instagram så kika gärna in på min sida :O)
Där uppdaterar jag mkt oftare än här på bloggen.
" 2smarum" heter jag där
Kram igen :O)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)