tisdag 14 augusti 2012

Sommarminnen del 2.



Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag, tänkte hinna med att blogga lite innan jag sticker till "Wonder" och jobbar några timmar. Hoppas att ni mår fint där ute i cyberspace...

I sommar har vi hunnit att tillbringa många härliga dagar i underbara Havstenssund!
Här finns det tid för avkoppling och mys med hela familjen.
Havstenssund är ett gammalt fiskeläger som forfarande får vara just det. De gamla sjöbodarna som ligger nere vid vattnet är fortfarande i bruk och har inte förvandlats till bostäder som i många andra orter. Det känns helt orört och det är det jag älskar med denna fina pärla på västkusten! 

Kram Mia





Saga visslande på bryggan en ljummen kväll i juli....


Krabbfiske på G.... Själv ligger jag helst på magen och fiskar dessa små söta små varelser... man blir som barn på nytt...


Seglat en runda med lilla fina båten...
Underbart att få komma ut en runda på havet. Jag blir lycklig av att barnen får uppleva alla fina minnen jag har sen jag var liten och tillbringade hela sommarloven på havet... (dom gillar det lika mkt som jag gör... wiiiii )


En lycklig Olle...


Bror min - finaste och bästaste i världen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)