tisdag 17 juli 2012

En tripp med fina vänner..









Hejsan hoppsan!

För några dagar sedan var jag och mina fantastiska vänner på en liten tripp till Kosta, där vi bodde på Kosta Art hotell.
Värt ett besök om ni har vägarna förbi....
Hotellet är fantastiskt vackert med all sin glaskonst överallt och jätte god mat och med en mysig spaavdelning...
Alldeles utanför hittar man en stor outlet med glas och konst och massor av kläder - många av mina favoritmärken fanns på plats så det blev en del shopping innan vi vände kosan mot Varberg.
På vägen hem fann vi en liten loppis och där hittade jag dessa vackra tallrikar från 1907.
För några tior så var dom mina... nu pryder dom tallrikshyllan i köket..

Kram
Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)