måndag 13 februari 2012

Februarikök


Blåa toner har fått flytta in i köket nu... snart snart är det vår..


Mattan kommer från Rusta, där kan man allt hitta fina saker..
En gammal stol har fått flytta in i köket, perfekt för barnen att stå på när vi lagar mat och bakar.
 


Underbara koppar från Greengate och min älsklingskoppar, ett loppisfynd som får samsas på hyllan över köksön. 


En korg med handtag fylld med handdukar är en fin dekoration. Korgen finns snart i butiken igen.

Hej hopp :O))

Idag smög jag upp tidigt.. Tog en hurtig promenad innan alla vaknade här hemma.
Varför gör man inte det varje morgon?? Det är så oerhört skönt och man får så mycket energi som räcker hela långa dagen. Nä nu banne mig ska jag igång med träning så man inte står där i juni och ska åla sig i bikinin och undrar vart tiden tog vägen- jag som lovat att komma i form.. (vilket jag har gjort dom senaste åren...)

Ovan ser ni några bilder på hur vårt kök ser ut så här i Februari.
Efter all renovering som vi påbörjade för precis ett år sen har vi nu börjat landa. Det har tagit ganska så lång tid att bo in sig konstigt nog, luften gick liksom ur mig när allt var färdigt. Men ibland är det nog bra att det får ta lite tid så man hinner känna in vad man gillar osv... Jag är i alla fall jätte lycklig över vårt fina kök, det är verkligen husets hjärta där vi samlas och umgås.

Nu dax för kaffe pause!
Ha en fin dag!
Kram Mia


2 kommentarer:

  1. Mia du har skapat ett fantastisk hem - så himla smakfullt.../Hälsningar Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka fina bilder på ert vackra kök, det ser verkligen inbjudande ut :) Jag hittade din webshop igår och imorse lade jag en beställning så nu ser jag fram emot leverans ;)

    Ha en toppendag!

    Kram Madelene

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)