tisdag 24 januari 2012

Hej på er!

Nu har jag kommit tillbaka från Fomex.
Har landat och börjat summera mina inköp, det kommer att bli en fantastisk vår...
Ovan ser ni porslin från Agneta Livijn som jag bara älskar!
Härliga färger i olika former som man mixar huller om buller,
kanske varje individ hittar sin egen favoritkopp i sin favoritfärg.

Jag är väldigt glad över några nya märken som kommer kika in hos Två små rum...
IB Laursen, Affari och Artwood m.m

Så välkommen underbara vår, jag längtar efter dig...

Ha en härlig dag i solen!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Åh, jag bara älskar detta! Underbara färger och härliga muggar! Jag kommer snart in igen och kikar på mer grejer!!! Vilken underbart vacker stol, hade varit så fin fotostol ;)
    Kramar Josefine

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)