tisdag 20 december 2011




Granen står så grön och grann i stugan....



Agnes lilla alster som hon gjort alldeles själv.. duktiga lilla troll

Hej!

Nu börjar jag få julfeeling.. härligt.
Jag var nere på stan nu på förmiddagen och gjorde
några ärende inför kommande "tomtenatta" som vi kallar det för här i Varberg.
Då är affärerna öppna ända till klockan 21.00.
Perfekt att inhandla dom sista julklapparna i lugn och ro..
I alla fall, jag tappade tråden lite grann.. apropå julfeeling så märkte jag att det är lite julstressade människor inkl mig själv på stan idag :O)) och då känner ja att nuuu är det snart juuuul! Tjoho.

I kväll ska jag rimma och göra dom sista julbestyren,
sen laddar jag för tre intensiva jobbdagar!
I morgon och torsdag jobbar jag först på Wonder
sen har jag öppet min egen lilla butik mellan 18 - 21.
Jag bjuder på glögg, pepparkakor och massor av härlig julfeeeling.

Varmt välkomna!
Stor kram

Mia



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)