torsdag 29 september 2011


Hej!

Hoppas ni mår bra!! Tiden flyger iväg och jag jobbar som en tok just nu :O)
Äntligen har jag fått igång min lilla butik Två små rum
Som öppningserbjudande lämnar jag 10% på din order, välkommen in och ta dig en titt  :O).

Annars försöker jag få tid till framför allt familjen men oxå lite tid till att få i ordning i vår lilla hus.
Känner mig nästan färdig med vårt kök och vardagsrum, lite mattor och dyl som ännu än är införskaffade men jag låter det få ta lite tid.  Tycker det är viktigt att bo in sig i sitt nya innan man springer iväg och köper saker, jag vill att det ska kännas rätt. ..





Skåpet har ni sett flera gånger tidigare men det är en av mina favoritmöbler.
Tog in olivträdet, ska försöka övervintra det inomhus - bära eller brista..


Här har ni världens busigaste lilla troll -
Agnes och som fyller 2 år i nästa vecka.

Fåtöljerna är från Englessons, helt fantastiska att krypa upp
i om kvällarna och mysa framför brasan...

Önskar er en mysig kväll!
Kram Mia

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)