söndag 10 juli 2011

I målartagen...


Dörren till butik Två små rum får ny färg från
Guldockra till en härlig grön färg..







Hej!

Idag har jag verkligen fått en så'n där härlig energi som man önskar man hade varje dag ;O)
Har börjat måla fönster och dörrar till lilla gårdshuset från guldockra till en härlig grön färg som blir fin till den faluröda färgen på huset och ljusgrå foder kring dörr och fönster.

Sen har jag fått rensat alla trädgårdsland och våra singelgångar
på massor och då menar jag massor av ogräs...
Har ni oxå det problemet att det växer andra sorters växter än det man
en gång planterade??? ;O))

Har även hunnit med en lååång promenad med bästa Johanna och hennes syster :O)
Tack för en mysig promenix!!



Nu ska jag krypa upp i soffan och hinna se slutet av min älsklingsfilm...
Stolthet och fördom... skratta inte !!! Den är fantastiskt romantisk! 
Jag älskar kostymfilmer så det så!! :O))


Ha en underbar kväll alla härliga läsare och tack för att ni kikar in!


Kraaam Mia

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg jag har hittat här!
    Kamp mot ogräs och att det växer andra sorters växter än det man en gång planterade... det kännar jag igen;) undrar bara var de planterande växter tar vägen.
    Ha en bra vecka
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)