tisdag 5 mars 2013

Njuter av solen...


Hej hopp,

Hoppas ni njuter av solen lika mkt som jag gör...
 Just nu sitter jag på kökstrappan med en kopp kaffe och en nybakt bulle. 
Man känner att solen värmer och förhoppningsvis får man lite färg på näsan...
Jag jobbar hemma idag och försöker på liv i en vintertrött gårdsbutik...
Nu på lördag har jag öppet och då vill jag att det ska vara lite vårligt när ni kika in :O)

Har fått en pall med Mailegs fina kaniner, tavlor och leksaker.
Textil från Ib Laursen är påfyllt och emaljkastruller i olika storlekar som många tycker om till vår och sommarköket.

Jag funderar på att ändra färgställning i vår hörna i köket där vi har fåtöljer och öppen spis. Ev köper jag till vita överdrag och inreder med stora mattsvarta krukor och plåtlampor, vill få in lite industriell känsla. Jag har gillat det blå men faller hela tiden tillbaka till färgskalan, svart, grå och vitt...

Må så gott!
Kram Mia

Ps. Jag har infört fraktfritt i webbutiken fr.om 1 Mars 2013...


 

1 kommentar:

  1. Så vakre og inspirerende bilder du viser på bloggen. Jeg legger deg til i bloggen min jeg for denne herlige bloggen vil jeg ikke gå glipp av. Klem:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)